Roommates of Poongduck 304
As a third-generation chaebol and undoubted future heir to the Guemman Group, Ji Ho Joon (Kim Ji Woong) was raised with the world at his feet. Now a happy-go-lucky twenty-something, Ho Joon doesn't have a care in the world. Certain he’s destined to live the privileged life forever, Ho Joon is shocked when his father presents him with an unexpected and rather unpleasant ultimatum. Kicked out of the house by his well-meaning father, without a penny to his name, Ho Joon must now find a way to survive on his own for the next two years. As if floundering for survival wasn’t bad enough, Ho Joon must take a position as the team leader of the Guemman Group’s newest business team and deliver some impressive results. With no idea where to go or how to begin this impossible quest, Ho Joon soon finds himself the resident of Poongduck Villa and at the mercy of the villa’s owner, Seo Jae Yoon (Yoon Seo Bin). As difficult as life might presently seem for Ho Joon, it gets even more complicated when he realizes that Jae Yoon works at his family’s company and has recently been assigned to his newfound team. Could this seemingly cruel twist of fate be exactly what both Ho Joon and Jae Yoon need? A story of finding love in the most unexpected places, “Roommates of Poongduck 304” is a 2022 South Korean romantic drama directed by Teddy Hwang.