Say Yes to the Dress: UK
Say Yes to the Dress: UK follows brides on a quest to find the perfect gown for their big day. With the help of Sir David Emanuel, the designer of Princess Diana's iconic wedding dress and the attentive staff at Confetti and Lace in Essex, brides are sure to have the experience of a lifetime.