Secret Lives of the Super Rich
An event planner for billionaires creates an upside-down birch forest for a top-secret celebration; a NYC apartment covered wall-to-wall in dead animals.
A gulf stream jet gets a multi-million dollar makeover; the owner of the only Lamborghini dealer in the country; an unusual NYC mega-mansion.