Secrets of Sulphur Springs
Griffin Campbell and his family move to the old Tremont hotel in the town of Sulphur Springs. The entire town believes that the hotel is haunted by the ghost of a girl named Savannah, who disappeared over 30 years ago.
Griffin Campbell and his family move to a new town and take ownership of an abandoned hotel in hopes of restoring it back to the lively vacation destination it once was.
Griffin and Harper realize they've time traveled to before Savannah's disappearance. When they go back again, they think they see Savannah getting taken into the woods.
Griffin and Harper learn the camp dance is coming up, and that is the day Savannah went missing! Later, Harper meets Jess, and learns her mom did go to camp and hated Savannah!
Harper and Griffin learn that Young Jess rigged the talent show out of her hatred for Savannah. They vow to go back and stop Jess from causing Savannah's disappearance.
Ben convinces Savannah to go to the dance, despite Griffin's efforts to stop her. When Savannah dances with Ben, Jess leaves in a jealous rage alarming Griffin and Harper.
Young Jess dares Savannah to spend the night in The Tremont basement with real ghosts. Young Ben comes to Savannah's defense. Young Jess storms off and wishes Savannah gone!