Seonam Girls High School Investigators
Bullying, abortion, suicide and the pressures of private education. The Private Investigators Club at the prestigious Seonam Girls’ High School tackle all of these tough challenges of their fellow classmates and try to solve the problems. The five members of the club – An Chae Yool (Jin Ji Hee), Lee Ye Hee (Hyeri), Yoon Mi Do (Kang Min Ah), Kim Ha Jae (Lee Min Ji) and Choi Sung Yoon (Stephanie Lee) – are tough, fearless and shrewd. But will some cases go beyond their capabilities? What will their teacher Ha Yeon Joon (Kim Min Jun) and principal (Hwang Seok Yeon) think of the girls’ amateur sleuthing activities? “Seonam Girls’ High School Investigators” is a 2014 South Korean drama series directed by Yeo Woon Hyeok. It is based on the 2013 novel “Seonamyeogo Tamjungdan: Banggwa Hooui Miseuteori” by Park Ha Ik.