She-Ra: Princess of Power
Disguised as superpowered She-Ra, Princess Adora -- He-Man's twin sister -- fights to save planet Etheria from the clutches of dark sorcerer Hordak.
Beast Island
The evil Horde puts a spell on Adora while He-Man is imprisoned on Beast Island.