Shocking Family Secrets
Debutante in Distress
Julie's privileged life is torn away, a dad hides a secret and Richard discovers his mom is famous.
Rick finds comfort and heartache in his music lessons, and Patrick's hometown hides a secret.
A couple battle cancer and a shocking truth, and Karen's behavior becomes the source of suspicion.