SoniAni: Super Sonico The Animation
When Sonico wakes up every morning she sees big things on the horizon. She’s an incredibly busy young woman who somehow juggles modeling and working at her grandmother’s bar while attending college AND performing lead vocals and playing the guitar in the all girl band Fastest Speed In Space.