Startup U
Welcome to Draper University
Ten aspiring entrepreneurs meet at Draper University in San Mateo, Calif., to learn about business from venture capitalist Tim Draper.
The students are sent to San Francisco's Union Square to sell underwear to shoppers; Tony's decision irritates his classmates; Tim puts Sharon in the hot seat.
Tim encourages the students to follow their individual passions; Shawn's dual business plans lead to a confrontation with Sequoia; Ana receives upsetting news from home.