Street Outlaws: Farmtruck and AZN
On Thin Ice
A challenge from the Vegas Golden Knights sets Farmtruck and AZN up for a slippery build as they tackle creating a drag racing ice resurfacer.
Farmtruck dreams up a vehicle propelled solely by air pressure, but getting AZN into the pilot's seat is going to take some convincing.
Farmtruck and AZN jump into an old idea of an all-electric drag racing truck but they may be in for a shock.
Farmtruck and AZN resurrect an old haunted hearse and try to break a world record.