Survivor South Africa
Survivor South Africa is a South African reality game show based on the popular international Survivor format. As in all versions of the show, it features group of strangers who are marooned in an isolated location, where they must provide food, water, fire and shelter for themselves. The contestants will compete in challenges to earn either a reward, or an immunity from elimination.