Tales of the Jedi
A collection of shorts featuring parables built around Jedi from the prequel era; the lives of two distinctly different Jedi: Ahsoka Tano and Count Dooku; each will be put to the test as they make choices that will define their destinies.
A former Jedi is faced with the truth that they cannot be something they are not.