Teen Mom UK: Mums Move In
Teen Mom UK's Chloe, Amber and Sassi move in with extraordinary families whose lives and parenting styles are completely different from their own.
Sassi moves in with a family who work and live in a wildlife park whilst Amber is blown away by a toddler who can make spaghetti bolognaise.