Teen Mom: Young Moms Club
On the Fence
A group of friends have to decide whether to let their old high school ex-bestie, Chandlar, back into their lives; Nikki must deal with her mom pressuring her to get married; Heather's bad health adds stress to her baby shower.
The health problems from Heather's pregnancy force her to make a major, life-altering decision; Cheyenne's mom throws her a financial lifeline; Nicole gets even closer to her new boyfriend, Michael.
Chandlar struggles to get her family and friends to accept her decision to give Aaron another shot; Heather is out of the woods after giving birth; Nikki has trouble getting her boyfriend to accept that she wants a modeling career.
Chandlar is finally ready to cut Aaron out of her life for good; now that Heather is feeling better, she tries to get her business off the ground; Cheyenne is worried she and her husband are at a breaking point.
After some therapy, Nicole gives one more shot to her boyfriend, Michael; Chandlar misses Aaron even though he abandoned her and moved to Las Vegas; Cheyenne's mom tells her she has to move out after she is late with rent.
Chandlar must choose between her friends or life with Aaron; Nikki makes a decision between her modeling career and having a family with Ryan; Heather is given a huge opportunity.