TharnType
A victim of childhood molestation, Type Thiwat (Kanawut Traipipattanapong) has some very intense feelings when it comes to other men. Having turned his hatred for his molester into a generalized hatred of all members of the LGBTQIA+ community, Type has few problems making friends with other men; he simply cannot stand anyone who identifies as gay. Now a college freshman, Type is ready to fully embrace this new chapter of his life. An avid football fan, a lover of spicy foods, and an all-around friendly guy, Type has never had a problem making friends and is certain his college experience is going to be a great one. But when his new roommate, Tharn Kirigun (Suppasit Jongcheveevat), saunters into his life, all of Type’s dreams of a great college experience are dashed to pieces. Openly gay, Tharn is everything Type has come to loathe over the years. Determined to force Tharn out of the dorm, Type does everything in his power to do so, but to no avail. Refusing to yield to Type’s open hostility, Tharn stands his ground. With no other option than to accept their fate, Type and Tharn settle into their shared space. Will spending more time together ease the tension between them or will it only serve to make matters worse? A story of love and hate, “TharnType” is a 2019 school romance drama directed by Tee Bundit Sintanaparadee.