The Bonfire of Destiny
On a spring day in 1897, Adrienne, Alice and Rose join the crowds at a Parisian charity bazaar; a shocking tragedy unfolds.
As hospitals tend to the wounded, a desperate mother searches for her missing daughter; Adrienne plots to get Camille back.
After Camille vanishes, de Lenverpré hires men to search the city; Adrienne learns a dark secret; Odette's husband returns from his travels.
Léo rescues Camille from danger; Alice and Victor confront the projectionist; Adrienne visits the cabaret where Eva Schaff performed.