The Borgias
Alexander decides Lucrezia must marry, and Cesare sends Micheletto to assassinate Della Rovere.
An increasingly empowered Lucrezia exhorts Paolo to sabotage her husband’s saddle. Cesare confronts Ursula’s husband.
France’s King accepts an offer from Della Rovere. Alexander allies with Naples by arranging the marriage of Joffre and Sancia.