The Dog I Encountered
To take care of dogs that are hurt and abandoned by humans, the celebrities who claim to be the dog experts built a temporary shelter. Various things take place as humans who pose themselves as lovely dogs’ butler start living together with those adorable dogs with unfortunate stories. Dogs get rescued at the dangerous and lonely roads and get treated to meet new families. Will they be able to overcome their trauma with humans’ care and meet new families?