The Dresden Files
The ghost of a murdered girl will not rest until justice is brought to her killer.
Dresden tries to help a woman whose fiance is struggling to sever his ties to some unrelenting demonic forces.
When a man dies in Dresden's office, Harry investigates a murder plot that reveals a dark secret from Bob's past.