The Empress
Seo In Hwa (Jang Shin Young) grows up witnessing her mother's difficult life as a bar hostess, constantly mistreated by powerful men. Determined to break free from this cycle, In Hwa initially pursues her dream of becoming a painter. However, after her mother's tragic death, she transforms her life's purpose and deliberately enters the hostess world. With strategic precision, In Hwa becomes the most exceptional hostess, positioning herself to systematically seek revenge against the influential men responsible for her mother's suffering. Her calculated mission drives her to dismantle the powerful men who once trampled her mother's dignity. This is a 2011 South Korean drama series directed by Choi Do Hoon, based on a manga by Ryo Kurashina that was previously adapted into a 2007 Japanese drama.