The Expanding Universe of Ashley Garcia
15-year-old scientist Ashley Garcia explores the great unknown of modern teendom after moving across the country to pursue a career in robotics.
Spin, Doctor
Brooke invites Ashley to a night of gossip, glamour and occasional panic; Tío Victor recruits Stick for an impromptu mission.
On the heels of fresh heartache, Ashley looks to Brooke for guidance; Tío Victor struggles with his words; Stick lends a helping hand.
Stick searches for an out after Tad volunteers to be his Quiz Bowl partner; Tío Victor takes an interest in one of Ashley's mentors.
Tío Victor works on his image for a Sports Illustrated interview; Stick shares some peculiar research; Ashley struggles with her feelings for Tad.
Ashley forges a new bond after Brooke fails to show support; Victor and Ava make a secret plan; Stick's feelings become a topic of discussion.