The Golden Garden
Four people from very different backgrounds with very different personalities and professions portray women and men's mysterious and secret lives in their thirties. One of them is Dong Joo. An optimistic woman who has endured more than enough bitterness in life. Innocent and bubbly like a can of soda, her life and existence get taken from her. Sabina, the second woman of the four, steals Dong Joo's life. She has an unquenchable thirst for success. And with her deadly beauty, she intends on taking the world. Pil Seung, a man out of the four, is a cold-hearted detective when it comes to love. And the last out of the four is Joon Ki, a man who has everything but love. He dedicates everything to Sabina. Although he manages to triumph his dangerous endeavor, at the end of Dong Joo and Pil Seung's tenacious chase, everything crumbles before him like a mirage. With one miraculous event, the lives of these four people, Dong Joo, Pil Seung, Sabina, and Joon Ki, become entangled in which becomes a turning point in each of their lives. A traumatic dream shared by Dong Joo and Pil Seung soon reveals a horrific secret in their memories of 28 years ago. In that deep secret, Sabina and Joon Ki exist. The dangerous game between the ones who hide and the ones who chase begins now.