The Great Tours: France Through the Ages
Discovering the 35,000-year-old cave paintings of Chauvet, the medieval castles of the Cathars, the palace of Versailles, and the sites where the French Revolution unfold; exploring Paris, the Loire Valley chateaux, and France's food and art.