The Hockey Girls
The passionate members of a girls' roller hockey team chase down victories in the rink while striving to make time for school, family and romance.
The passionate members of a women's roller hockey team try to keep their beloved team afloat; an injured former player returns.
As Anna nervously prepares to coach her first game, a harsh truth rocks Santi and Núria; Emma receives some devastating news.
As Berta searches for a solution to an impossible situation, Silvia asks Enric for another chance and Anna takes a reluctant walk down memory lane.
Fed up with her mother's new relationship, Lorena makes a move; Berta stands up for herself; the girls challenge the guys for use of the locker room.
Raquel contemplates taking a big step with Oscar; an unexpected guest surprises Anna and Emma; Youssef shares an explosive secret with Terrats.
Birthday girl Flor seeks a way to reconnect with her girlfriend in Argentina; Ana prepares her old team for a big game against their former coach.