The Home Team with Britt & Annie
First Impressions
Britt and Annie's first clients as a business have tasked them with transforming their unfinished rec room into a well-defined guest house.
With a small gap in their schedule until their next project, Britt and Annie attempt to completely transform Annie's sprawling condo in under 90 days.
After multiple failed attempts to do it themselves, a Salt Lake City couple turns to Britt and Annie to make a lot of magic with a little money.
After a flood destroys her basement, Britt enlists Annie to expand her home's square footage, adding a playroom and a secret office.
A textile entrepreneur hires Britt and Annie to make her space more stylish and functional in their first commercial project.