The New Adventures of Old Christine
On her son's first day at private school, Christine discovers that her ex-husband is dating an impossible-to-hate woman with her name.
Christine allows her friends Barb and Pete to set her up on a blind date, and after a series of unsuccessful dates, she finds the possibility of love.
Richard learns from a gloating Matthew that Christine is out enjoying her fifth date with a new beau, Burton, so he does what any self-respecting ex-husband would do.
After 10 dates, Christine faces a critical moment in her relationship with Burton: whether to let him meet her son. When she relents, she is thrown for a loop.
Christine's attempt to promote racial and ethnic diversity at her son's exclusive private school has unintended consequences.