The Price of Smiles
The story of two girls on a distant planet: 12-year-old Princess Yuki, who optimistically takes responsibility for ruling her kingdom Soleil, and 17-year-old Stella, a skilled Grandiga soldier who is always calm and collected.
The Girl From Soleil
Princess Yuki officially becomes the leader of her kingdom and despite her optimism, struggles to keep up with her new responsibilities.