Being a pro athlete didn't pan out for Colt. Now he's helping his dad and brother keep the ranch afloat, and figuring out how he fits into the family.
Back Where I Come From
When Colt Bennett leaves Canada and returns home to try out for the semipro Denver football team, he discovers his family's ranch has fallen on hard times.
Colt comes to a realization after his ego puts him in hot water; Beau's doctor wants him to switch from steaks to salads.
After a hazy night of drinking, Abby gets a taste of her own medicine; Beau comes around to the idea of making amends with Maggie.