The Real Crown: Inside the House of Windsor
The Royal Family come face to face with danger. Heir to the throne Prince Charles has yet to find a bride, placing the future of the monarchy in peril.
The Queen faces the biggest crisis of her reign following the death of Princess Diana. With public opinion at an all-time low, The Queen must learn to adapt if she’s to find her way in modern Britain.
During The Queen's final years rifts appear between heirs and spares; Prince Harry has left the country and Prince Andrew has been stripped of his HRH title.