The Republic of Sarah
Pilot. The bucolic tranquility of Greylock, New Hampshire, is upended when a massive vein of an incredibly valuable mineral is discovered under the town.
The Line Between Us. When the governor of New Hampshire closes Greylock's borders, Sarah calls on Bella, Tyler and Maya to help with the problem. Corinne pushes Danny to reveal a secret he's been keeping from everyone.