The Sex Lives of College Girls
Four roommates navigate their new freedom on the prestigious campus of Essex College.
Welcome to Essex
As they start settling into college life, first-year suitemates navigate relationships, extracurriculars, and culture shock.
Naked Party
The first week of class finds Kimberly feeling out of her league, while Leighton thrives academically… but not so much otherwise.
Leighton gets roped into a date with a boy, while Whitney confides in a teammate about her relationship with Dalton.
After reuniting with their parents for the first time since move-in day, the girls struggle through an awkward family dinner.