The State
The recruits are forced to reflect on their new lives as Jalal and Ziyaad experience battle and Shakira witnesses the aftermath of a barrel bomb.
Marriage to a foreign fighter is challenging but Ushna is determined to make it work. Shakira turns down a proposal, with brutal consequences.
Jalal is given a new role and witnesses barbaric punishments. With the noose tightening around him, he risks his life to help Ibitsam and Narin.