The Walking Dead: The Ones Who Live
An epic love story of two people kept apart by an unstoppable power, trying to find each other..
Years
Rick desperately tries to escape the CRM, but his hope fades with every failed escape attempt; he is forced to find his way in this new world and risks losing himself in the process.
Presented with new behind the scenes content. Dangerous people make Rick and Michonne's journey difficult.