The Warrior Princess and the Barbaric King
The Defeated Warrior Princess, Taken Captive
Serafina, a knight from the Illdoren Kingdom fighting in an eastern expedition, meets her match.
A party headed by a retinue priest from the eastern expedition shows up, looking to "rescue" Sera.