The Wild Life of Dr. Ole
The Wild Life of Dr. Ole follows veterinarian Dr. Peter Olaf Alcumbrac, known to all as Doc Ole, as he practices his unique brand of animal care, using his trademark wit, expertise, and insight.
Howls and Owls
Doc Ole helps restore the endangered Mexican gray wolf to the Arizona wildlife and releases an owl after treating its foot.
Vet Detective
Doc Ole uses cutting edge technology to turn an amputee alligator into an action hero.