The Williams Family Cabin
Finally complete, the team realizes they forgot to add the mantel to the fireplace. Meanwhile, Stacy styles antiques for a Nashville hotel.
Stacy and Zach transform the hub of the house -- the kitchen. With the final room done, they take time to celebrate their hard work.