The Wolf
In Kuizhou City, rumours swirl that a half wolf-half human creature is lurking in the nearby area. The son of the city's leader is forced to inspect the mountain after being goaded to do so by his half-sister.
Ma Ying saves the princess because he is indebted to her family. Meanwhile, Ma Jun captures Wolf Boy after stealing Zhai Xing's bell to lure him out.
Gu Qing Ping suspects Zhai Xing is still alive as her bronze bell is not found on any of the burnt corpses. Meanwhile, emperor Chu Kui sacrifices general Ma Ying to push the Ma army to fight the Jin state.
Prince Bo and Zhai Xing arrive at the capital just in time before Feng Cheng launches an attack. Zhai Xing shows him and his sister the evidence that implicates Gu Ping Qing and the Jin state.