The World YAMIZUKAN
A man is haunted by horrible dreams, and wakes up in the middle of the night to find his wife getting dressed to leave.
The Fairy in the Snow
A boy builds a snowman, only to see it destroyed by his abusive father; then, during a blizzard, the snowman shows up outside his window, beckoning him to go outside.
A farmer and his son are astonished one evening to find crop circles forming outside their home.