Up Next: Clairo
For indie singer-songwriter Clairo, being the new kid in town brought confusion and anguish, but also fuelled the fire that would lead to her breakthrough album, Immunity. The Up Next artist walks Apple Music through the small town of Carlisle, Massachusetts, revisiting childhood friends and beloved venues she played. Through a mix of old and new footage, including adorable family videos, a portrait emerges of how a young artist found her voice and tribe. “Making this record, I know myself more than I ever have,” she says. “Everything else is just a blessing at this point.” Check out the short film, watch Clairo’s interview with Apple Music’s Matt Wilkinson, and listen to her album Immunity.
The indie phenom chats with Matt Wilkinson about finding her own little corner of the world.