V6 LIVE COLLECTION 2007~2020
The V6 LIVE COLLECTION 2007~2020 features footage from a total of eight different V6 concerts held from 2007 to 2017, including V6's 25th anniversary concert "For the 25th Anniversary" from 2020. Witness the group's relentless dedication through their creative performances and attention to detail. Relive the excitement of V6's sensational concerts through these handpicked scenes.