Victoria's Secret: Angels and Demons
Inventing Victoria
Everybody knows Victoria's Secret, but few know the truth about the man behind it; Les Wexner, born to humble roots, manages to build a fashion empire; along the way, he forms a close mysterious friendship with Jeffrey Epstein.
As the Victoria's Secret Angels become superstars and profits soar, Epstein holds a woman against her will on Wexner's property; the brand expands to attract tween girls with PINK, while the insidious link between Wexner and Epstein goes unchecked.
As times change, the brand struggles to keep up, and a stunning web of influence among the billionaire class is revealed; Wexner's empire then crumbles under the weight of the Epstein allegations and a shifting cultural and fashion landscape.