Wataten!: An Angel Flew Down to Me
Shy college student and otaku Miyako lives at home; one spring day, her little sister, Hinata, brings home a new friend she made at elementary school; Miyako is enamored by Hana-chan and desperately tries to make friends with Hana-chan.