Weekly Bamboo
Eun Ah is worried that her boyfriend has too many female friends. Yu Jin is flustered because her boyfriend starts to fall out of love. Joo Hee and Mina have spent a long time together as trainees to debut as an idol group, but there are hidden conflicts between the two. They talk about the reasons the resentment between them started to grow.