Welcome to the Ballroom
“Dance is a passion!” Tatara is an average middle school student with no particular dreams until an unexpected incident draws him into the fascinating world of ballroom dancing. “If I can just find one thing to be passionate about…”He dives into the world of dance, believing it’s his opportunity to change. His journey is portrayed with explosive energy in the ultimate “coming-of-age” dance anime!!