Where the Wild Men Are with Ben Fogle
Alaska
Adventurer Ben Fogle travels to Alaska to visit a couple who hiked 4,000 miles to find a new home and lifestyle. As this incredible travel documentary reveals, they spend half the year in a mountainside yurt, then hike in the region's countryside for the next six months. Ben joins the family and learns some essential survival skills including grizzly bear protection and navigating Alaskan storms.