Wok of Love
On the day before Sae Woo's wedding, she goes to a charity banquet and decides to have some Chinese food; Chil Seong makes a surprising announcement to his men.
After a painful conversation with her in-laws, Sae-wu gets drunk; Sae-wu meets two men who have also hit rock bottom.