Woman of 9.9 Billion
Although Jung Seo Yeon suffers from her husband's violence and has no will left of leaving her hopeless life, she fortuitously comes across 9.9 million dollars and does whatever it takes to hold on to it. Kang Tae Woo, a former detective whose only hope was his younger brother, meets Jung Seo Yeon as he tries to uncover the truth behind his brother's death. What story will unfold between a woman who strives to keep 9.9 million dollars and a man who ventures to solve his brother's death by digging up the truth behind the 9.9 million dollars?