Yuri or Another
Sinohara Yuri (Fumika Baba) is a young female college student who has been troubled by a dangerous stalker who won’t leave her alone. She decides to move to new accommodation and is surprised to discover that her new neighbor is Ninomiya Hairi (Kojima Fujiko). They quickly recognize each other and recall that they were once elementary school friends. Much has changed since their childhood days, however. While Yuri pursued a straight-laced academic path, Hairi has been working for years, mainly as a men’s magazine model, but now as an employee at a real estate firm. At first, Yuri is delighted to be safe and away from the stalker – and reunited with her old friend. However, the stalker won’t be deterred so easily, and Yuri begins to sense that Hairi wants to be more than just friends… “Yuri or Another” is a 2019 Japanese drama series that was directed by Yusuke Kato.