The Wedding Planners Champagne Dreams
S1, F4: Already unrealistic about costs, couple Lauren and Leo struggle further when their beloved dog is in crisis; the already tight wedding budget has to be tightened even further; the Clarkson's have to pull together to make this wedding day happen.