S1, E1: After Flo is ambushed by a mysterious boy, she discovers that her neighbour Pieter looks very much like the robber. She discovers that he is behaving suspiciously and vows to expose him. Kenza is ordered by her father to keep her disobedient cousin in line. A hellishly difficult job, because Basim spends his time pranking.